Dostawy

Dostawy realizujemy w zależności od rodzaju mebla w jeden z niżej wymienionych sposobów - masz możłiwość wyboru w trakcie składania zamówienia.

Kurier DPD - meble gotowe do samodzielnego montażu dostarczamy w paczkach (ilość paczek zależy od rodzaju mebla). Koszt zamówienia podany przy danym towarze.

Dostawa Rhenus lub PKS dla wybranych mebli gotowych, zmontowanych (takich jak np, z kolekcji DelSol). Dostawa na paletach. Również w przypadku zamówień większej ilości mebli. Koszt dostawy będzie potwierdzony przy zamówieniu.

Własnym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu kosztu i terminu dostawy. Dotyczy wybranych mebli w postaci gotowej, zmontowanych oraz większych zamówień.

Możliwy jest również odbiór osobisy w siedzibie Drewal.

Zwroty - zasady ogólne zwrotu towarów zakupionych w drewal.pl


Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb.

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik;
  • dla umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Koszty zwrotu

Zwrot - na koszt własny kupującego

Jak zwrócić?

Wypełnij „formularz odstapienia od umowy.pdf” i wyślij na nasz adres sklep@drewal.pl oraz skontaktuje się z nami telefonicznie.

Adres do zwrotu

P.P.H.U.Drewal
Toporzysko 76
34-240 Jordanów
Tel./Fax. +48 18 28 73 213

Dodatkowe informacje

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Reklamacje


UWAGA !!! ZACHOWAJ PARAGON lub FAKTURĘ

WARUNKIEM KONIECZNYM do uwzględnienia reklamacji jest PARAGON lub FAKTURA które umieszczamy na paczce lub palecie, oznaczone drukowanymi literami w folii. Prosimy więc o dołączenie paragonu bądź Faktury do reklamacji.

Przesyłkę należy odebrać i sprawdzić przy kurierze. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy do 1 godziny od momentu doręczenia paczki spisać protokół szkody na stronie https://protokol.dpd.com.pl i wysłać przez stronę do DPD. Kurier nie spisuje już papierowych protokołów.

W przypadku dostawy innej niż DPD również należy sprawdzić przesyłkę przy dostawcy i spisać protokół szkody w formie papierowej.

Podstawą reklamacji jest protokół szkody !

W sytuacji uszkodzenia paczki prosimy o kontakt z naszą firmą wysyłając zdjęcia uszkodzeń: sklep@drewal.pl

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@drewal.pl lub drogą pocztową na adres P.P.H.U. DREWAL, Toporzysko 76, 34-240 Jordanów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres podany poniżej lub dostarczyć osobiście:
P.P.H.U.Drewal
Toporzysko 76
34-240 Jordanów
Tel./Fax. +48 18 28 73 213

W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, lub też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy (w przypadku wady istotnej).

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Czas na reklamację z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru

Jak każdy konsument, w rozumieniu prawa, masz prawo reklamować zakupiony u nas towar, w oparciu o rękojmię, jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy.
Czas: 2 lata
Dotyczy wyłącznie reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

Menu